Doomisiowe wygrane #2

Udostępnij ten post

Szczęście się do mnie nadal uśmiecha, bo w tym tygodniu listonosz przyniósł, aż dwie przesyłki!
Pierwsza z nich to wygrana na blogu Wyznania bibliofilki :

Bardzo dziękuję ^^

Druga nagroda przywędrowała do mnie od Ireth, której raz jeszcze dziękuję :))


Okładka Elyrii jest bajeczna. Wczoraj przez kilka minut siedziałam i gapiłam się na samą okładkę ^^

A prywatnie? Cały czas męczę "Makbeta". Muszę się zawziąć, bo mam skończyć go na wtorek...
Dodatkowo "Piękne istoty". Mam już dość tej książki. Fajnie się zapowiadała, a teraz mam momenty kiedy zastanawiam się czy nie zostawić jej nieprzeczytanej...
Chciałabym zacząć "Akademię wampirów", ale czekam aż skończę te dwie w/w lektury :))
Ale na blogu za to nadrabiam zaległe recenzje książek i filmów, więc nie jest źle :))

EDIT: Właśnie zauważyłam, że jest to mój 100 post!

17 komentarzy :

  1. Świetne nagrody :D Gratulacje :)
    Życzę miliona postów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne skarby :) Miło coś wygrać ;D Gratulacje i samej przyjemności w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze herbata w ramach bonusu, mniam mniam :) Gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że szczęście się do Ciebie ostatnio uśmiechnęło i to niejednokrotnie. Gratulacje i życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wróciłam i pozdrawiam ciepło;)) rewelacyjne nagrody i o kurcze to już 100 post;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Evansa po cichu zazdroszczę, ale nie tak złośliwie.
    Mi się Makbet akurat podobał.
    Gratuluję 100 postów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację i wygranej i okrągłej liczby postów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Szukając Noel" mam na półce, a "Elyrii" po cichu zazdroszczę :)
    Gratuluję setnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że nagroda dotarła :)
    Życzę miłej lektury!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam ;D

      Usuń