...

Udostępnij ten post

Prywatnie. Nie mam czasu. Na nic. Wracam do domu około 16, coś zjem, i idę się uczyć. Dziś dopiero przed kilkunastoma minutami włączyłam laptopa, a i tak jeszcze na dziś z nauką nie skończyłam. Za dobrze by było. Zaczęłam recenzję Crescendo i Cisza jednak od ponad tygodnia próbuję ochłonąć po tej drugiej. I chociaż to trudne, to muszę chwilę odczekać, aby zacząć ostatni niestety już tom :(
Nie lubię za dużo narzekać, ale uznałam że należy się tutaj na blogu wyjaśnienie, więc piszę :)
Obecnie czytam coś z dorobku pani Roberts( jakżeby inaczej :)), a mianowicie Czarne wzgórza- nawet jeszcze do połowy nie doszłam.
I to by było chyba na tyle :)
Trzymajcie się cieplutko :*




A i Daria- jeśli to czytasz, to wiedz, że już po raz nie mam pojęcia który, życzę Ci powrotu do zdrowia :**

7 komentarzy :

  1. Oj Dominika,mam bardzo podobnie. Praca - dom - sprzątanie i jakieś inne, przyziemne bzdury i nie mam już na nic więcej siły. Pozdrawiam i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakoś nie mam za bardzo czasu teraz. Czytam Lolitę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie dopadło choróbsko, więc też nie mam siły na czytanie :(
    Uwielbiam Norę, zatem życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, i życzę powrotu do zdrowia :)

      Usuń
  4. Rozumiem Cię, również mam gorący okres w szkole - wyciąganie ocen i te sprawy...
    Obecnie czytam "Przędzę", ale przez to wszystko się nie wyrobiłam, a myślałam, że jutro recenzję napiszę :( Na szczęście zaczynam(y?) ferie już za tydzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, ja tak samo :))
      tydzień do szkoły i dwa tygodnie wolnego ^^

      Usuń