Podsumowanie miesiąca- listopad 2013

Udostępnij ten post

Ależ ten czas szybko leci... Dopiero pierwszego listopada odwiedzaliśmy zmarłych, a tu już pierwszy grudnia...
Za niedługo Boże Narodzenie, Sylwester, Nowy Rok- tragedia po prostu :)

W listopadzie udało mi się przeczytać 6 książek, w tym trzy z nich czekają jeszcze na recenzję :)

1. Julie Anne Long- "Nieuchwytny książę"
2.Rachel Hauck- "Był sobie książę..."
3.Jennifer Echols-"Odlot"
4.Cassandra Clare-"Miasto kości"
5.Cassandra Clare-"Miasto popiołów"
6.Cassandra Clare-"Miasto szkła"

Tak, tak- już nie jestem taka ciemna jeśli chodzi o temat Nocnych Łowców. Jestem nieodwołalnie zakochana twórczością pani Clare, którą dane było mi poznać♥
Zdecydowanie jest to odkrycie miesiąca- listopad 2013 :)

No i żeby nie było to film też oglądnęłam. Ten i kilka innych- filmowo jestem bardzo zadowolona, żałuję tylko ze nie udało mi się pojechać na "W pierścieniu ognia".

"October Baby"
Pitch Perfect
Dekalog I
Dary Anioła: Miasto kości
Maska Zorro- (po raz nie wiem który:) )

Ponadto tutaj można przeczytać wywiad ze mną :)
Wygrałam również nagrodę książkową w konkursie- http://czytelniadominiki.blogspot.com/2013/11/chwale-sie.html

Oraz złapało mnie paskudne przeziębienie, dzięki któremu opuściłam dwa dni w szkole. Miałam takie ambitne plany napisania recenzji i notek na "czarną godzinę" w tym czasie leniuchowania, jednak z planów nic nie wyszło. Wychodzę z założenia, że im więcej mam wolnego czasu, tym bardziej nie wiem jak go spożytkować :)

Z listopada jestem bardzo zadowolona- oby grudzień był równie owocny :)

PS Chwalić się- u kogo spadł już pierwszy śnieg? :) Ja jeszcze czekam, choć nie wiem czy mam się cieszyć czy smucić z powodu braku zimy xd

Untitled
weheartit.com
                                                                            ♥♥


9 komentarzy :

  1. Że masz czas czytać :) Zdrówka życze ! :)
    U mnie śniegu jeszcze nie ma .. a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na reszkę recenzji;) i życzę miłej lektury w tym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników :) U mnie śniegu jeszcze nie ma, ale już się na niego zbiera więc nic straconego. Według mnie śnieg powinien być na święta, a potem może go nie być :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nadal czarne chodniki i ponura aura:/ Z niecierpliwością czekam na śnieg :) Bardzo ładne statystyki. Gratuluję! Zazdroszczę Miasta kości! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wyniki! Gratuluję i powodzenia w grudniu. :)
    U mnie jeszcze śniegu nie ma, ale z utęsknieniem na niego czekam. Skoro już jest (niestety) tak zimno, to niech przynajmniej śnieg spadnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wyniki zacne ;) Oby grudzień był równie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe wyniki ;)
    U mnie śnieg już był, ale stopniał :'( Teraz czekam na prawdziwy, biały puch <3

    OdpowiedzUsuń