stosik #4

Udostępnij ten post

Coś mnie "złapało". Gardło mnie boli, mam kaszel, katar i gorączkę. Nie poszłam do szkoły, leżę w łóżku:(
Ale mam czas na napisanie notek "na czarną godzinę" :)
Nie przedłużając jednak- dziś chcę pokazać Wam mój stosik.  Miał być wcześniej, ale że dość długo czekałam na jedną książkę, to jest dopiero dzisiaj :)
I jak tak teraz patrzę, to dawno, oj dawno się było notki stosikowej, ale to nie dlatego, że nie mam co pokazywać. Chodzi o to ,że jak pokażę stosik, to wiem, że będę to musiała przeczytać jak najprędzej :)
A nie lubię takiej pogoni :)
Jednak mam dwie słabości( no miedzy innymi:P)
A mianowicie uwielbiam się chwalić i uwielbiam oglądać stosiki. Tak więc:


od dołu:
Jennifer Echols- "Odlot" to właśnie na tę książkę, czekałam dość długo, bo tydzień z ogonkiem chyba :(
Nick Vujcic-"Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń". To książka pożyczona, ale bardzo korci mnie żeby ją przeczytać :)
Nora Roberts-"Kwestia wyboru". Zapisałam się do kolejnej biblioteki, i już ją uwielbiam. Miłe panie, doradzą, pomogą znaleźć i porozmawiają z tobą. To rozumiem:) Książkę wzięłam w ciemno, bo wiadomo- Nora Roberts :)
Henning Mankell- szwedzki autor kryminałów. Zapowiada się ciekawie... :)

14 komentarzy :

  1. Zdrowia życzę. Myślę, że podczas czytania dobrej książki poczujesz się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę Nicka Vujica chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko ! I miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. no co za zdobycze i nowe biblioteki;) Kwestia wyboru jest dobrą książką;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie. Życzę miłego czytania! A za Norą Roberts jakoś nie przepadam... Zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie widzę tu nic dla siebie.
    Miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej Mankell leży w moim guście, jednak "Bez rąk.." też jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń