Podsumowanie miesiąca- październik 2013

Udostępnij ten post

Nie powiem, żeby w październiku było rewelacyjnie- ale nie było źle. Przeczytałam 7 książek, w tym aż 5 autorstwa Nory Roberts. Chyba popadam w lekkie uzależnienie ;)

Nora Roberts-"Zagubieni"
Nora Roberts-"Opętanie"
Suzanne Collins-"W pierścieniu ognia"
Mary Balogh-"Magiczne oczarowanie"
Nora Roberts -Trylogia "Znak Siedmiu" ("Bracia Krwi", "Magia i Krew", "Kamień Pogan")

Ciężko mi wybrać najlepszą książkę miesiąca. Każda miała w sobie "to coś". Przeczytałam drugą część Igrzysk, zrobię chwilę przerwy i czytam "Kosogłosa".

W październiku nie oglądnęłam o zgrozo żadnego filmu, jednak niecierpliwie czekam na listopad. A dokładniej na 22 listopada. Co wtedy jest? Oczywiście premiera "W pierścieniu ognia" ^^
Już nie mogę się doczekać ;)

W październiku nie pokazywałam żadnego stosiku, co zmienię jak tylko znajdę czas aby wpaść do biblioteki ;)


Szczerze mówiąc nie mogę uwierzyć, że październik tak szybko minął, dziś pierwszy listopada, a ani się nie obejrzę i będą święta ♥

November ∞
weheartit.com
glam

Untitled
let's be unpredictable | via Tumblr
Untitled
Books are booring
żródło- weheartit.com

13 komentarzy :

  1. Nie jest źle, trzymam kciuki za nasz listopad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czas leci jak z bicza trzasnął :))) Śliczne obrazki...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i podsumowanie zaraz nadrobię Znak Siedmiu;)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki na 3 zdjęciu - cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście, zaczynam podejrzewać cię o uzależnienie od Nory Roberts :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak bardzo ładnie :) Ja przeczytałam jedną książkę przez która nie mogłam przebrnąć :O

    OdpowiedzUsuń
  7. no to z tych ksiazek przeczytałam tylko W pierścieniu ognia. Cała trylogia jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku! Najważniejsze, że trafiłaś na ciekawe książki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik! a jakie piękne zdjęcia dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników, a fotki cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń