okołotematycznie- CZAS...

Udostępnij ten post

Będąc dziś w kościele, usłyszałam bardzo ciekawą wypowiedź w kazaniu, którą pragnę się z Wami podzielić :)

Pojęcie czasu jest względne.

Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jeden  miesiąc -spytaj kobiety która urodziła wcześniej niż przed planowanym terminem.
Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jeden tydzień -spytaj wydawcę tygodnika.
Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jedna godzina -spytaj zakochanych, którzy czekają na spotkanie po kilku miesiącach rozłąki.
Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jedna minuta- spytaj osobę która spóźniła się na pociąg.
Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jedna sekunda- spytaj osobę która była świadkiem wypadku samochodowego.
Jeśli chcesz wiedzieć ile znaczy jedna milisekunda- spytaj kogoś kto przegrał w zawodach pływackich.


Moim zdaniem bardzo fajnie to jest powiedziane ;)

__________________________________________________________

Już tylko kilka dni do polskiej premiery "W pierścieniu ognia" ^^
Już nie mogę się doczekać♥
Jeśli mi się uda, to w sobotę pojadę do kina (mam nadzieję że wszystko wypali ;))
A i jeszcze wstawiam licznik- do premiery  filmu ^^
https://www.facebook.com/igrzyskasmierci/app_636844369682568

haha♥ rozwala mnie to ♥
źródło- wachamksiazki.pl


całuski :*

8 komentarzy :

  1. Cudownie powiedziane ... Takie prawdziwe.

    AAAA <3 W PIERŚCIENIU OGNIA *U* Czekam i się nie mogę doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie powiedziane - gdzieś to już słyszałam, tylko w lekko zmienionej wersji...

    Jeju, padłam, jak zobaczyłam tę piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym, aby w moim kościele też były takie piękne, mądre i pouczające kazania. Jestem pod wrażeniem tych słów i muszę je sobie zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń