trochę prywaty :)

Udostępnij ten post

Jak ktoś od czasu do czasu podczytuje mojego drugiego( a w zasadzie pierwszego) bloga to wie mniej więcej co tam u mnie. Oględnie mówiąc oczywiście :)        
Tak uzupełniając- jak widzicie, posty pojawiają się rzadziej, zarówno tutaj jak i tam .
Obecnie czytam książkę Nory Roberts-"Bracia Krwi". Zaczęłam i jak na razie nie żałuję :)
Tylko nie wiem czy mą opinię ma dodać po przeczytaniu jednej czy wszystkich trzech części. Z jednej strony na blogu pustki- a  z drugiej fajnie wyglądałoby podsumowanie. Pomyślę nad tym. A Wy jak uważacie?? :D

Jestem w trakcie tworzenia kilku lekkich postów- typu LBA czy TAG. Tylko, że robię kilka na raz, a nie potrafię skupić się na jednym :))

Ale jutro jest mój dzień, idę porozglądać się po księgarniach. Szczególnie ciekawi mnie "Odlot" Jennifer Echols.... no i jeszcze parę innych książek. Ale co za dużo to nie zdrowo :P



Lisek



PS Nie wiem czy słyszeliście tą kolejną głupią(ale jakże wpadającą w ucho:)) piosenkę. Bez jej przesłuchania, raczej obrazka nie zrozumiecie :DD

dobranoc :*

9 komentarzy :

  1. ja czekam z niecierpliwością na post łączony - fajne są takie podsumowania serii - sama je robiłam przy Norze;) co do drugiego bloga to tam zaglądam;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać:) Uwielbiam "Małego księcia":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy 'Fox' mój młodszy braciszek dostaje szajby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym : )
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, piosenka wpada w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Bardzo fajnie tu u ciebie. pozdrawiam i zapraszam do siebie. Ja dodaję do obserwowanych, także będę tu stałym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ dziękuję Ci bardzo :)
      ja już wpadam :)

      Usuń