cytaty na dziś :)

Udostępnij ten post

♥♥♥

♥♥

przepraszam, że ostatnio rzadko tutaj coś piszę, bo chociaż zaglądam codziennie to już nie piszę recenzji. Zaczęłam czytać trzecią część trylogii Znak Siedmiu, i jak skończę to napiszę zbiorową recenzję :) Na pewno w nadchodzącym tygodniu :)
weekend minął szybko. Dopiero był sobotni ranek...
Już jest również po Targach Książki w Krakowie, na których nie dane było mi być, ale wierzę że kiedyś tam nadjadę ^^
Oglądając zdjęcia na innych blogach , czy czytając relacje z TK, czuję się jednak tak jakbym tam była- no chociaż po części xd

Zapraszam Was również do zakładki konkursy blogowe, gdzie znajdują się linki do kilku ciekawych konkursów, w których biorę udział:)





9 komentarzy :

  1. Ech, też mi się marzyła te targi, ale nie wyszło, za daleko mam:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też! co do cytatów to świetne i czekam na Trylogię Znak Siedmiu !!

      Usuń
  2. Ja mam tak, że czytam więcej niż recenzuję, bo wolę gromadzić na zapas... jak przyjdzie sesja to przez miesiąc nie zajrzę do książki...

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy taka fajna gazetke w szkole z cytatmi o ksiazkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi udało się zaliczyć targi - było świetnie i w przyszłym roku przyjdź koniecznie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo, że teraz mniej czasu i nie da się aż tak wszystkiego pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Targi ominęły i mnie, ale liczę na udział w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też ;))
      Mam nadzieję, że uda mi się przybyć ;)

      Usuń