Podsumowanie miesiąca- sierpień 2013 + stosik

Udostępnij ten post

Mam wrażenie, że jestem ostatnią osobą, która publikuje podsumowanie sierpnia, ale ostatnio tyle się u mnie dzieje, że nie mam nawet czasu czytać, nie mówiąc o recenzowaniu. Jednak ja jak to ja, musiałam wdepnąć do szkolnej biblioteki, i wypożyczyć 4 pozycje. O stosiku za chwilę, teraz podsumowanie:)
1.Mathilde Bonetti-"Love Factor"
2.Nora Roberts-"Prawdy i zdrady"
3.Mark Peter Hughes- "Lemoniada Gada"
4. Carola Dunn- "Śmierć w posiadłości Wentwaterów"
5.Nora Roberts-"Partnerzy czy rywale?"
6.Nora Roberts-"Wszystko jest możliwe"
7.Susan Mallery-"Słodkie kłopoty"
8.Trish Wylie-"W złotej klatce"
9.Kimbelry Lang-"Święci i Grzesznicy"
10.Jessica Brody-"52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"
11.Alison Roberts-"Kręta droga"
12.Alison Roberts-"Nocny lot"

W sierpniu przeczytałam  12 książek, czyli o 2 więcej niż w lipcu:)
Napisałam 7 recenzji, czyli o 4 więcej niż w lipcu. Muszę wspomnieć że jedna z tych recenzji pojawiła się w formie filmiku.
Nie będę pisać ile stron przeczytałam, bo już nawet nie chce mi się liczyć:)
W tym miesiącu obejrzałam również 7 filmów, a właściwie to bajek, bo chociaż mam 16 lat, uwielbiam oglądać bajki. Zwłaszcza te Disney-owskie, ale nie tylko:P

No i stosik. Jestem po prostu niemożliwa. Jeszcze poprzedni stosik leży zaległy na półce, a ja już kolejny prezentuję:) Ale stosiki to coś co naprawdę lubię oglądać na innych blogach, i myślę że nie jestem jedyna:)
Tylko pierwsza książka z serii KISS - "Żar letniej nocy"-Kimberly Lang, jest moja, reszta to łupy z mojej szkolnej biblioteki. W mojej nowej szkole naprawdę jest super biblioteka. Nie miałam czasu oglądać bo poszłam z koleżanką tylko na 10-cio minutowej przerwie, więc w takim czasie wiele nie zdziałam:)
Mam jednak Nicholasa Sparksa oraz Jodi Picoult. Było więcej książek tych autorów, ale muszę oficjalnie stwierdzić, że moja szkolna torba jest za mała na wszystko co chcę w niej zmieścić ^^

Na wrzesień, mam już zaplanowane oglądanie kilku filmów-jeśli czas pozwoli oczywiście:)

I jeszcze jedno ogłoszenie parafialne. Biorę udział w wyzwaniu "Czytamy Polecane Książki"
Jako, że zaległości mam stosikowe, to proszę się jeszcze o więcej i więcej:)
Tak więc jeśli macie książki, które czytaliście, i które śmiało moglibyście polecić- nie krępujcie się:)
Szczególnie gustuję w romansach, kryminałach, obyczajówkach, ale myślę że jakąś fantastykę czy dramat też przeczytam:)
Nie obiecuję, że przeczytam wszystkie książki, które ktoś mi poleci, a nawet jeśli to pewnie w późniejszym czasie:))
http://mkczytuje.blogspot.com/2013/08/wyzwanie-czytamy-polecane-ksiazki-czas.html

Muszę jeszcze dodać, że we wrześniu, pewnie pojawi się mniej recenzji, ale mam za to zaległości kilku zabaw blogowych, może coś się jeszcze nawinie, więc uprzedzam, że wrzesień będzie dość mało recenzyjny.
Znając mnie pewnie jeszcze o czymś zapomniałam, ale to nic:))


Dobranoc:*'

EDIT: Już wiem o czym to zapomniałam. Bardzo dziękuję Marcie z bloga mkczytuje.blogspot.com , za wykonanie świetnego hmm...." odliczacza". Nie no nie wiem jak to nazwać, wyleciało mi z głowy:))
Znalazłam się u niej w TOP Komentatorach i oto mam mój licznik:)
Dziękuję:)

14 komentarzy :

  1. a proszę bardzo;) i ciesze się, że się podoba. Prawdy i Zdrady są r e w e l a c y j n e!! ale Nora Roberts-"Partnerzy czy rywale?" - nie znam tej książki - przynajmniej pod tym tytułem...muszę ją sprawdzić;) Sparks'a tych książek akurat nie czytałam, ale mogę Ci go bez problemu polecić;) pozdrawiam. Aha i na koniec chciałam dodać że ja mam 28 lat, a nadal często oglądam bajki - Disney jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału w Wyzwaniu Czytamy Norę Roberts - możesz także dodać książki jej autorstwa, które przeczytałaś od stycznia tego roku;))

      Usuń
  2. Nie czytałam wszystkich, świetnie Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze w tym miesiacu do przeczytania masz lekkie lektury. Polecam ci 'Ostatnią piosenke' emocje gwarantowane :) Łzy równiez.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sierpniowego wyniku i życzę przyjemnego czytania kolejnych książek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! tylko podziwiać, a ze stosu nie czytałam nic, ale mam w planach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, czytelniczy wynik i oby tak dalej. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że będzie bardzo Picoult-Sparks u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno stosik jak i wynik bardzo ładne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię czytać, teraz zabieram się za psychologię. ;))

    OdpowiedzUsuń