nominacja do LBA #3

Udostępnij ten post

Zostałam nominowana do LBA przez http://anamarafashion.blogspot.com/ i za nominację serdecznie dziękuję:)
Nagroda jest przyznawana blogerom "za dobrze wykonaną robotę". Polega ona na odpowiedzeniu na 11 pytań, zadaniu kolejnych i nominowaniu 11 osób. :)

Pytania:

 1. Ulubione imię męskie?
Podoba mi się wiele imion męskich, ale takie najładniejsze to Sebastian, Dawid, Igor  i Oskar:)
2.Ulubiony film?
Myślę że może to być "Szkoła uczuć", lub niedawno przeze mnie obejrzany "Igrzyska śmierci". I jeśli mogę jeszcze doliczyć to byłby to jeszcze "Tylko mnie kochaj"- jest to chyba jedyny polski film, który mogłabym oglądać w kółko :)
3.Co wychodzi Ci najlepiej?
Oj mogę śmiało powiedzieć że jest to czytanie ^^ Hmm chyba to trochę dziwnie zabrzmiało :D
4.Imię zwierzaka?
Nie mam zwierzątka, ale jeśli miałabym kiedyś mieć to byłaby to kotka o imieniu Luna:)
5.Masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszego brata.
6.Plany na przyszłość?
Jestem dopiero w pierwszej klasie technikum i moim planem jak na razie jest zdanie matury:))
Idąc dalej to pewnie jakieś studia by się przydały. Później małżeństwo i dzieci- przynajmniej trójka:)
Moim marzeniem jest również otworzenie własnej księgarni. Takiej, w której byłoby miło, przytulnie i nie chciałoby się z niej wychodzić:)) Ale podobno najlepiej jest nic nie planować, bo to nie zawsze się spełnia :D
7.Gdzie chciałabyś pojechać za granicę?
Chyba już tutaj o tym wspominałam- a dokładniej TUTAJ . Jest to punkt 8. A tak w skrócie powiem że jest to Hiszpania, Paryż oraz Irlandia♥
8.Ulubiony kolor?
Zdecydowanie niebieski, choć ostatnio spodobał mi się też różowy:)
9.Ulubiony piosenkarz?
No i tu poległam. Nie wymienię wszystkich, bo pewnie któregoś zapomnę, ale z zagranicznych cenię sobie głos Chestera Benningtona(wokalisty Linkin Park) oraz  Chada Kroger'a (Nickelback). Z polskich za to uwielbiam głosy": Igora Herbuta(Lemon), Rafała Brzozowskiego, Libera oraz Mateusza Mijala♥
10.Szczęśliwa liczba?
9 i 2 :)
11.Co chcesz w sobie zmienić?
Chciałabym mieć większą motywację do wszystkiego praktycznie:)
I jeśli miałabym narzekać to mam jeszcze za grube nogi:(
ale to zmieniłabym tak już w ostateczności :)

Jak wiecie lubię naginać zasady w tego typu zabawach, więc nominuję wszystkich chętnych, którzy mają ochotę przyłączyć się do zabawy:)
Chętni odpowiadają na te same pytania co ja:))



PS Bardzo chciałabym Was przeprosić, za mniejszą ilość postów, ale ostatnio zupełnie nie mam ochoty czytać:(
Lubię jesień, mam wtedy urodziny, a i bez tego jesień byłaby cudna:))
Jednak teraz mam chwilowy zastój zarówno w czytaniu jak i w pisaniu. Jestem z tego niezadowolona, ale popołudniami tylko się uczę a czasem też się chwilkę zdrzemnę:DD
Nie powiem dokładnie kiedy pojawi się kolejna recenzja, bo tego po prostu nie da się przewidzieć:)
Trzymajcie za mnie kciuki, abym się wreszcie zmobilizowała i zaczęła i pisać i czytać:D



10 komentarzy :

  1. Gratuluje nominacji :) Też bym chciała Pojechać do Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby Irlandia ze względu na Norę?? bo szczerze to ja też z tego względu bym tam pojechała;)
    bardzo lubię Nickelback
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na Dyskusyjach - o których piszę u siebie niedługo będziemy dyskutować o NRoberts także zapraszam Doomi;)

      Usuń
    2. owszem ze względu na Norę:)
      zaczarowały mnie te opisy♥
      już zaglądam na Twojego bloga zapoznać się o to w tych Dyskusyjach chodzi:))

      Usuń
  3. Co do 4 to ja mam kotkę o imieniu Luna xD

    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi): Co do czytania to też jesień mi nie sprzyja i się opuściłam w tym względzie, opublikowałam wszystkie posty co miałam w zapasie, chociaż recenzji mam z 9 zaległych do napisania, ale w tym względzie też mi nie idzie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot o imieniu Luna- jak z Czarodziejek z Księżyca ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwa 9? Obstawiałam siódemkę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, mi też bardzo podoba się głos gościa z LemON. :D Gdzieś przeczytałam kiedyś, że to jedyny polski piosenkarz którego głos brzmi lepiej "na żywo" niż w nagraniach studyjnych. Nic dodać nic ująć. A co do motywacji - idzie jesień - najlepsza pora roku! Motywacja sama sie zjawi. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń