LBA po raz kolejny:) #2

Udostępnij ten post

Na dzień dzisiejszy postanowiłam zająć się nominacją. Zostałam nominowana przez Letty  do zabawy Liebster Blog Award. No to jedziemy:)

1.Czy czytasz książkę w czasie podróży?
Owszem, czasami mi się zdarza :)

2.Ile czasu spędzasz na czytaniu?
W czasie wolnym, gdy nie mam nic do roboty, mogę przesiedzieć nawet kilka godzin dziennie. Nie mówię tutaj o dwóch czy trzech godzinach, tylko o trochę dłuższym czasie:)
Jednak jeśli jest tak jak teraz, czyli rozpoczął się rok szkolny, no czasu jest o wiele,wiele mniej. W tym tygodniu przeczytałam tylko jedną książkę, a to z totalnego braku czasu...

3.Jaka książka jest najgorszą, którą do tej pory przeczytałaś/eś?
Nie ma chyba takiej, przynajmniej teraz jej sobie nie przypomnę. Mogę jednak wspomnieć, że było kilka takich lektur szkolnych, przez które ledwo przebrnęłam, a czasem nawet nie doczytałam do końca. Były to m.in "Faraon" Prusa , czy "Potop" Sienkiewicza.

4.Czy oglądasz ekranizacje przeczytanych przez Ciebie książek?
Owszem, i to bardzo często. Zdarza się też tak, że najpierw oglądnę film, a dopiero później przeczytam książkę. Nie lubię tak robić, niemniej jednak-zdarza mi się :)

5.Wolisz wypożyczać książki z biblioteki, kupować, czy może sięgać po pozycje w domowej biblioteczki?
Najchętniej kupuję książki, jednak nie zawsze mój budżet na to pozwala, więc często wypożyczam z biblioteki.

6.Z którym autorem książki ( nawet tym nieżyjącym) mogłabyś przeprowadzić wywiad? Jakie pytanie być mu/ jej zadała?
Myślę, że mogłaby być to  Astrid Lindgren. Przeczytałam tylko "Dzieci z Bullerbyn" jej autorstwa, w planach mam inne jej pozycje, ale te dzieciaki mnie zauroczyły. Czytałam tę książkę wielokrotnie i można powiedzieć, że znam ją na pamięć :) Oczywiście spytałabym ją co było inspiracją do napisania książki, oraz jak udało jej się stworzyć takie cudowne dzieciaki:)
Inną autorką mogłaby być Nora Roberts czy Jodi Picoult. Co do pytań dla nich, to musiałabym się porządnie zastanowić, teraz nic szczególnego i w miarę oryginalnego, nie przychodzi mi do głowy:)

7.Masz w planach przeczytać wszystkie książki jakiegoś autora? Jeśli tak, to jakiego?
Na pewno będą to wspomniane wyżej Nora Roberts oraz Jodi Picoult.

8.Jeśli byś mogła, to do jakiej epoki chciałabyś się przenieść?
Nie chciałabym przenosić się do innej epoki, nawet jeśli miałabym taką możliwość. Podoba mi się tu gdzie jestem, chociaż ewentualnie mogłabym się urodzić kilka lat wcześniej:)

9.Na co poświęcasz najwięcej czasu?
Mogłabym odpowiedzieć, że na czytanie, niestety w chwili obecnej najwięcej mojego czasu poświęcał nowej szkole i nauce:(

10.Czy oprócz pisania recenzji i czytania książek, masz jeszcze inne zainteresowania?
Lubię gotować, chociaż nie mam zbyt wielkich zdolności kulinarnych, to jednak lubię to robić:)
Od czasu do czasu, lubię też coś stworzyć, jakąś pracę czy rysunek, nie jest to jednak moje hobby, tylko raczej wypełniacz czasu.
Uwielbiam też spacerować. Nie nazwałabym tego zainteresowaniem, bo to trochę dziwnie by zabrzmiało:) Gdy jedni wolą jeździć na rowerach, ja uwielbiam spacerować:)
Tak mam i już:)
Uwielbiam wszelakie gry i zabawy, które wymagają myślenia. W takie to całymi dniami mogłabym grać:)
No i kocham układać puzzle. Jednych to dziwi, wolą oni aktywnie spędzać czas, ja jednak to lubię:)
Może nie wszystkie te rzeczy to są moje zainteresowania, ale bardzo lubię tak spędzać czas:)

11.Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Na pewno byłaby to książka. Nie wiem jaka, ale jakaś na pewno.
Drugą rzeczą byłaby kolejna książka ^^
I trzecią już nie rzeczą, ale osobą byłaby moja przyjaciółka:)

Pytania do nominowanych:
1.Jaka jest Twoja ulubiona książka z czasów dzieciństwa?
2.Jaka jest najlepsza obejrzana przez Ciebie ekranizacja książki?
3.Czy lubisz jeść, pić podczas czytania?
4.Piosenka na dziś to...
5.Wymień trzech ulubionych blogerów/vlogerów (niekoniecznie książkowych)
6.Gdzie najczęściej czytasz?
7.Jaka jest najgorsza okładka książki, z którą się spotkałeś/aś?
8.Okładka książki, która oczarowała mnie odkąd ją zobaczyłam to...
9.Czy inspiracją do stworzenia i pisania bloga, był dla Ciebie jakiś inny bloger książkowy?
10.Twoja ulubiona autorka?
11. Książka, którą mógłbyś/mogłabyś mi polecić?

Do obecnej zabawy nominuję mniej niż 11 blogów. Wiem, że niektórzy brali już udział w tej zabawie, więc jeśli nie chcesz- nie musisz brać udziału:)
Mam nadzieję, ze ktoś dotrwał do końca mojej pisaniny:)
Mam w zanadrzu jeszcze jedną nominację, TAG: "Książki mojego dzieciństwa"-podpatrzony u Esy,oraz oczywiście recenzje:) Wrzesień to jednak taki miesiąc, gdzie notki będą raczej luźniejsze:)

Nominuję:
http://amazing-and-crazy-fashion.blogspot.com/
http://esaczyta.blogspot.com/
http://basiapelc.blogspot.com/
http://istnieje-by-czytac.blogspot.com/
http://mkczytuje.blogspot.com/






20 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację, odpowiem jakoś po weekendzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrobiłam się wcześniej:)
      Zrobione:)
      http://basiapelc.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html

      Usuń
    2. super się czytało Twoje odpowiedzi :D

      Usuń
  2. Nie dziwię Ci się, że nie doczytałaś "Potopu" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham całą trylogię:D:P

      Usuń
    2. widzę że sprawdza się tutaj powiedzenie:"różni ludzie, różne gusta":))

      Usuń
  3. Gratulacje :) Też lubię gotować chociaż niekoniecznie mi to wychodzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację, ale niestety nie bawię się w tego typu rzeczy... :) Mam nadzieję, że zrozumiesz :) W każdym razie jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam sentyment do "Dzieci z Bullerbyn" :) a jeśli chodzi o Norę Roberts to przeczytałam chyba większość jej książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji, fajne przeczytać coś o osobie, która pisze recenzje :) na mnie czekają 4 nominacje, ale najpierw zaległe recenzje trzeba naskrobać ):

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czasem czytam w czasie podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za nominację i już odpowiedziałam u siebie na pytania;) ja już przeczytałam Wszystko Nory Roberts co do tej pory wyszło więc czekam na Ciebie cierpliwie, porównamy notatki;D teraz chciałabym mieć je wszystkie na własność i już niewiele mi brakuje w końcu ponad 11 lat je zbieram;)) a co do Nory to dopisałam Cię do wyzwania i czekam jeśli masz ochotę na linki z recenzjami pozycji, które do tej pory opisałaś;) proszę w zamian tylko o banerek lub link w postach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 lat- jejku to dość długo:)
      co do banerka wstawię, muszę tylko dodać podstronkę "wyzwania" :)
      Tylko ciągle albo zapominam, albo mi się nie chce;P

      Usuń
    2. spoko nie śpieszy się;))

      Usuń
  9. świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obserwacje :))
    Odwdzięczę się :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, wiem cos o tym, że chciałoby się wykupić wszystkie książki - mam tak samo. Dobrze, że stworzyli antykwariaty! :D

    OdpowiedzUsuń