The Versatile Blogger 3

Udostępnij ten post

Po raz trzeci zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award, tym razem przez
http://behind-cover.blogspot.com/ , za co serdecznie dziękuję:)

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
Fakty o mnie:
1. Jak się uczę, robię dużo notatek, wszystkie zaznaczam na kolorowo, na wszystkie kolory tęczy. Tak jest mi się łatwiej czegoś nauczyć:)
2.Panicznie boję się mrówek, pająków oraz wszelkiego innego robactwa.
3.Mam lęk wysokości.
4.Jeszcze nie tak dawno, bo kilka lat temu miałam bzika na punkcie serialu H2O-Wystarczy kropla.
Kupowałam magazyny, książki, i inne tego typu pierdoły:)
5. Bardzo lubię mieć wszędzie poustawiane ramki z moimi zdjęciami z czasów dzieciństwa:)
6.Nie lubię uczyć się, czytać przy biurku. Preferuję każde inne miejsce tylko nie biurko:)
7.Jestem okropną bałaganiarą.
 
 
Tak samo jak przy wcześniejszych nominacjach, nie nominuję innych. Jeśli masz ochotę-przyłącz się!
 
 

4 komentarze :