Podsumowanie miesiąca -lipiec 2013

Udostępnij ten post

No więc, tak jak wspomniałam wcześniej postanowiłam wprowadzić na bloga podsumowania miesiąca. Jest to moje pierwsze podsumowanie, więc nie będzie takie super, ale z czasem będzie lepiej nie?? :)
No więc- w lipcu nie czytałam tyle ile bym chciała. Upały dały mi się we znaki. Jedyne co bym robiła to leżała na hamaku:))
Ale jednak coś tam było:)

1.Nora Roberts- "Dom na skarpie"
2.Jill Shalvis-"Szczęściara"
3.Nora Roberts-"Łzy księżyca"
 4.Nora Roberts-"Serce oceanu"
5.Jill Shalvis-"Oczarowana"
6.Jill Shalvis-"Szczęśliwa przystań"
7.Jill Shalvis-"Do szaleństwa"
8.Rosie Rushton-"Wszystko o miłości"
9.Jessica Hart-"Kronika ślubnych wypadków
10.Trish Wylie-"Kto się śmieje ostatni"

Razem: 10 książek
Ilość przeczytanych stron: 3237
Średnia ilość stron dziennie: około 324

Już niedługo recenzje książek z serii KISS :))
pozdrawiam


10 komentarzy :

  1. Nieźle :) Zadnej z tych książek nie czytałam ale chciałabym Dom na skarpie i Szczęściarę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zdecydujesz się przeczytać- na pewno nie pożałujesz:))

      Usuń
  2. Widzę, że przeczytałaś niemal całą serię Jill Shalvis. Ja również znam 2 z tego cyklu, które bardzo dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Resztę przeczytam jak wydadzą w polskim wydaniu:)
      Seria o Lucky Harbor, bardzo przypadła mi do gustu:)

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik. Zapraszam również do mojego podsumowania.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zachęcam do mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń