nowe nabytki książkowe:)

Udostępnij ten post

Widzieliście już może świetną promocję w Biedronce??
Kiermasz książek, gdzie każdą książkę można nabyć tylko za 7,99 !
No szok, po prostu mnie dopadł:))
Teraz patrzę na stronie internetowej sklepu, że promocja trwa już od 08.08.13 r. , a ja dopiero wczoraj wdepnęłam do Biedronki.
Książki jednak jeszcze były, i to ile:)
Do wyboru, do koloru. Ja jednak postawiłam na genialną Norę Roberts i  niesamowitą serię o MacGregorach:)
Zresztą zobaczcie sami:


Każda z książek zawiera 2 opowiadania. To tak jakby dwie książki w jednej:)
A obiecywałam sobie, że odpocznę od Nory Roberts...
:D

22 komentarze :

  1. U mnie, jak poszłam to już było strasznie przebrane, ale i tak kupiłam 3 pozycje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, przecież 8 zł, za takie książki jakie tam były to praktycznie nic :P

      Usuń
  2. Widzę, że dużo osób zachwyca się i korzysta z tej biedronkowej promocji, prawdziwy szał :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo za 8 zł, takie książki to raj dla oczu:))

      Usuń
  3. Też muszę się do Biedronki wybrać - może coś znajdę, bo w końcu tylko 8 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. opowiadania są świetne i lekkie w stylu NR. Życzę przyjemnej lektury i czekam na wrażenia po przeczytaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem strasznie do tyłu z recenzjami, ale recenzje tych opowiadań na pewno się pojawią:*

      Usuń
    2. Widzę Marto, że znalazłaś koleżankę od Pani Roberts.

      Doomisia masz prześliczne tło - świetne te kropeczki!! takie pozytywne, energetyczne, aż się człowiek do nich uśmiecha:)Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. a znalazłam...muszę ją tylko przekonać do innych poza harlequinem książek Nory 'PPP, a co do wyglądu bloga to mam takie zdanie jak Basieńka;)) xxx

      Usuń
    4. bardzo chętnie poczytam te nie-harlequinowe książki pani Roberts:)
      dziękuję:*

      Usuń
  5. Też bardzo lubię tę autorkę. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ostatnio jakoś mi nie po drodze było do biedronki, ale musze się koniecznie przejść w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej wyprzedaży nawet napisalam post! :) Ja takze sie zaopatrzyłam i kupiłam sobie trzy książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już idę szukać i poczytać o tym na Twoim blogu :P

      Usuń
  8. Od lat już nie czytałam nic tej autorki i chyba pora nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA,mnie też ogromnie dopadła ta promocja;).Widziałam tą samą książkę co kupiłaś Nora Roberts "Zagraj ze mną" ale nie kupiłam.Kupiłam jakąś Federico Monicca "Tylko ciebie chcę".MAm nadzieję,że będzie fajna ta książka co kupiłam,i Ci też życzę przyjemnej lektury:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      też chciałam kupić "Tylko Ciebie chcę", ale jak zobaczyłam Norę Roberts to przepadłam:)

      Usuń