Kimberly Lang-"Święci i Grzesznicy"

Udostępnij ten post










 Autor: Kimberly Lang
Tytuł: "Święci i Grzesznicy"
Rok polskiego wydania: 2013
Ocena: 8/10
Zdjęcie okładki pochodzi z: http://lubimyczytac.pl/







Karnawał w Nowym Orleanie… Jak co roku po balu Świętych i Grzeszników dwie drużyny rywalizują w zbieraniu datków na cele dobroczynne. Na czele Świętych –Vivienne LeBlanc, miss Luizjany. Na czele Grzeszników – Connor Mansfield, gwiazda rocka. Całe miasto śledzi pojedynek, bo wszyscy wiedzą, jak tych dwoje się nie znosi. Nieważne, kto wygra. O wiele ciekawiej jest obserwować, jak Connor próbuje sprowadzić Vivienne na złą drogę. Na ile starczy jej anielskiej cierpliwości, by odpierać diabelskie sztuczki Connora?
 
   Jest to 6 część z serii KISS, którą jak już wiecie uwielbiam. Z niecierpliwością, czekałam aż "Święci i Grzesznicy", pojawią się na półkach. No bo okładka prześliczna, i ciekawy pomysł na historię.
Jednak zawiodłam się na tej książce.
 
    Duży plus należy się autorce, za stworzenie super zarysu historii. Festiwal Mardi Gras w Nowym Orleanie, dwie drużyny- Świętych i Grzeszników, które ze sobą rywalizują, i fakt, że przedstawiciele tych drużyn Vivienne i Connor, nie przepadają za sobą, to naprawdę super pomysł na fabułę.
Dialogi bohaterów, były pełne ironii, co tylko dodawało uroku lekturce. Jednak tylko na początku.
 
Im dalszy był numer strony, tym bardziej chciałam odłożyć książkę na półkę, a jednocześnie przeczytać ją do końca. Im dalej brnęłam, tym bardziej ich rozmowy były nijakie. Bez ironii, bez śladu humoru. Albo się namiętnie kochali, albo namiętnie kłócili.

   Vivienne- partia idealnie nadająca się na Świętą. Miła, grzeczna, dobrze zorganizowana. Wygrała kilka konkursów piękności, po prostu ideał.

   Connor- na okładce z tyłu pisało, że jest gwiazdą rocka. Nie wiem, czemu ale wyobraziłam go sobie ciut inaczej, niż był w książce. Grał na fortepianie(lub pianinie- nigdy nie widzę różnicy między jednym a drugim:)), i miał boski głos. W moich wyobrażeniach był raczej narwanym facetem, który tylko i wyłącznie śpiewa. Może ma do tego jakiś tam zespół. To mnie zaskoczyło, ale pozytywnie.
Z pewnością nadaje się na Grzesznika.

  Książki nie oceniam negatywnie. Nie była ona zła, jednak po przeczytaniu wcześniejszych części, tej czegoś brakowało. Z autorką spotkałam się pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni.

 

13 komentarzy :

  1. Seria KISS jest ostatnio bardzo popularna na blogach, ale na razie nie mam na nią czasu ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś cała seria mnie nie zachęcila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej serii, w sumie nie mam pojecia jak to się stało :)
    Muszę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytałam pierwsze dwa tomy, na ten też może się kiedyś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Cię !
    Szczegóły u mnie
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie sięgnę, nie mój klimat. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. tzn. że książka na raz? a ja szczerze to za takimi nie przepadam...a jeśli chodzi o Wyzwanie to napisz mi jaki gatunek Cię interesuje a ja z chęcią CI coś polecę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. romans,obyczajówka lub kryminał:)

      Usuń
    2. Może na początek te? polecę Ci z czystym sumieniem każdą - wybierz, która Ci najbardziej pasuje;) wszystkie znajdziesz u mnie;) Cień Cody McFayden ,List w Butelce N. Sparks, Listy pisane miłością James Patterson, Prawdy i Zdrady Nora Roberts

      Usuń
  8. hmmm, chyba tym razem sobie odpuszczę.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń