informacyjnie

Udostępnij ten post

Dziś post taki typowo informacyjny:)
Zacznę od tego, że jak ktoś może zauważył u góry pojawiła się zakładka FILMY 2013. Będę dodawać tam nazwy filmów, czy bajek pełnometrażowych, które obejrzałam w danym roku. Widziałam takie na innych blogach i mi się spodobało. Mam nadzieję że Wam także. Nie mniej jednak zastanawiałam się, czy wpisywać tam same nazwy obejrzanych filmów, czy pisać też ich recenzje. Może nie każdego obejrzanego filmu, lecz tak wybiórczo. Co wy na to?


Drugą sprawą jest to, że zdecydowanie w ostatnich dniach ogarnia mnie coraz większe wakacyjne lenistwo. Czytam dużo, lecz z recenzjami różnie to bywa. Mam w zaległości do napisania recenzji kilka książek. Pomyślałam więc, że nie będę recenzować każdej książki. Będę umieszczać nazwy książek przeczytanych ,w zakładce u góry tak jak to miało do tej pory miejsce, lecz bez linku odsyłającego do recenzji. Nie wiem czy taki pomysł się przyjmie, liczę na Wasze wypowiedzi:)


Wiem, wiem że przyczepiłam się dziś do tych zakładek u góry, mam nadzieję, że jednak mi to wybaczycie:D
Bo kolejną sprawą jest kolejna zakładka oczywiście. Coś typu must read, czyli lista książek które muszę koniecznie przeczytać. Widziałam to również na innych blogach, ale nie wiem czy ktoś by to w ogóle oglądał??

I mam pytanie- czy jakbym wprowadziła comiesięczne podsumowanie, ile i jakie książki przeczytałam, czy byłby to dobry pomysł? :)

I ostatnia sprawa to to że pamiętam o nominacji w zabawie "Nie niszcz książek używaj zakładek" oraz TAG-u "Książki mojego dzieciństwa". Nominację do pierwszej z nich otrzymałam od bloga:
http://mkczytuje.blogspot.com/, a drugą zabawę podpatrzyłam na blogu http://esaczyta.blogspot.com/. Więcej na ich temat w najbliższych dniach:)

To by było chyba na tyle. Dziękuję każdemu kto przeczytał ten post, i liczę na wasze opinie i wypowiedzi:))


I jeszcze piękna piosenka na koniec. Słucham jej od wczoraj, i nabrałam ochoty na obejrzenie " I wciąż ją kocham" ♥

6 komentarzy :

  1. osobiście przeglądam tego typu zakładki, więc jak dla mnie to fajna sprawa...nie czytam za zwyczaj podsumowań miesiąca - raczej wolę konkretne posty...a co do filmów z chęcią o nich poczytam, bo sama je uwielbiam i kilka recenzji już napisałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły :) O filmach chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Z chęcią poczytałabym trochę o filmach :) Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń