Historia Kopciuszka opowiedziana od tyłu...

Udostępnij ten post

Chwalipięta ze mnie, ale muszę się po prostu pochwalić:)
Wspominałam wczoraj, że będąc w  księgarni zamówiłam sobie pewną książkę, i czekam aż będę mogła ją kupić. Nie byłam pewna czy dzisiaj rano już będzie, ale była:)
Oto ona:




"52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"
Większość z Was pewnie zna książkę, albo o niej słyszało. Teraz mam ją i ja:)
Jestem zachwycona, bo bardzo chciałam ją przeczytać:)

Przepraszam, ale nie znalazłam filmiku z napisami:(


I jeszcze sprawy organizacyjne: Jestem bardzo do tyłu z recenzjami książek. Muszę napisać  bodajże 4.  Jedna z nich pojawi się jeszcze dzisiaj, mam nadzieję:)

6 komentarzy :

  1. Jakoś mnie do tej książki nie ciągnie. Może Twoja recenzja mnie przekona miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i postaram się Ciebie przekonać:)

      Usuń
  2. Czytałam wiele poztywnych opini, także pewnie ci się spodoba. Sama była początkowo sceptycznie nastawiona do tej ksiazki, ale z biegiem czasu przełamałam się i równiez na nią poluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaczęłam czytać i bardzo mi się podoba:)
      Chciałabym żeby nakręcono na jej podstawie film:))

      Usuń
  3. W sumie nie wiem, może kiedyś, ale nie prędko dam jej szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją wypożyczyć albo kupić :)

    OdpowiedzUsuń