dwumiesięcznica bloga:)

Udostępnij ten post

Dzisiaj mamy dziewiątego sierpnia, czyli mija 2 miesiące odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga:)

Na początek trochę statystyki:
•łączna liczba wyświetleń bloga: 1 704
•liczba napisanych postów: 29
•liczba obserwatorów: 24
•liczba recenzji: 9
•opublikowane komentarze: 227
•lista obejrzanych filmów: 8
•liczba przeczytanych książek: 16

W ciągu tych dwóch miesięcy:
•Wygrałam mini konkurs
•brałam udział w kilku zabawach m.in LBA , The Versatile Blogger( 3 razy), oraz Nie niszcz książek, używaj zakładek
•pokazałam jeden stosik
•pokazałam jedne zapowiedzi

Dziękuję Wam bardzo, że tu ze mną jesteście, że komentujecie, obserwujecie i czytacie tego bloga.
Blog bez czytelników, to nie blog.
Dziękuję :*

I jeszcze jedno. Założyłam konto na http://lubimyczytac.pl/ .
Jeszcze nie jestem dobrze zorientowana, dopiero tam raczkuję, ale było by mi miło, gdyby ktoś zaprosił mnie do znajomych czy coś:))
KLIK


"Książki są dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała"



5 komentarzy :

  1. Gratulacje i życzę jeszcze wielu takich miesięcznic albo lepiej rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, a zaproszenie na LC wysłałam ^-^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wejść :)

    zapraszam do mnie ^^

    piszemypiszemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń