Drugi stosik #2

Udostępnij ten post

Witajcie kochani:)
Na początku chciałabym Wam gorąco podziękować za miłe komentarze pod poprzednią notką, a w szczególności pani Marcie- za miły komplement. Dziękuję:)
Muszę przyznać, że jak teraz oglądam tą recenzję, to nie potrafię zrozumieć, jak ja mogłam ją dodać :)
Ale do rzeczy. Byłam dzisiaj w mieście, no i nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do księgarni i biblioteki:)
Więc dziś pokażę Wam moje kochane zdobycze:) (Przepraszam Was za taką jakość zdjęcia, ale mój aparat postanowił dziś zastrajkować)
Idąc od góry:
-Kimberly Lang-"Święci i grzesznicy"- pokochałam serię KISS. Już w tamtym tygodniu, byłam w saloniku prasowym, i zamówiłam właśnie 3,4,5,6 część. Niestety przyszła tylko ostatnia, na resztę muszę jeszcze poczekać.
-Carola Dunn-"Tajemnica ogrodu zimowego"- kto oglądał wczorajszy filmik, wie że miałam w planach kupienie jej, tak więc oto jest:)
-Suzanne Collins-"Igrzyska śmierci"- większość z Was zna pewnie książkę, film pewnie też. Tą książkę wypożyczyłam ze względu  na pozytywne opinie, na jej temat.
-Cathy Hopkins-"Nowy początek"-zaczarowała mnie okładka jak i opis z tyłu okładki:)
-Cathy Hopkins-"Tędy do raju"- jest to pierwsza część w/w książki:)
-Sarah Rubin-"Tańcząca"- wypożyczyłam ją z powodu pozytywnej opinii Ewy Nowak która jest na okładce:" Są takie książki, które czyta się bardzo szybko, ale zostają w nas na długo. Tańcząca to właśnie taka powieść"
-Margaret Feljan-"Zanim zakwitną kasztany"- kojarzę skądś tytuł, ale nie mam zielonego pojęcia skąd:)
-Laurie Halse Anderson-"Motylki"- jak pisze na okładce: "wzruszająca opowieść anorektyczki". Nie czytałam jeszcze książki poświęconej właśnie tej chorobie, więc mam okazję sprawdzić:)

Dwie pierwsze książki, to moja własność- reszta pochodzi z biblioteki:)
Czekam jeszcze na jedną książkę(ale nie zdradzę jaką:)), którą zamówiłam u pani w księgarni. Powiedziała, że jutro powinna już być:)
Czekam z niecierpliwością:)

13 komentarzy :

  1. Wspaniałe pozycje, ja jednak jeszcze żadnej nie czytałam, więc życzę Ci miłej lektury i czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie, ale Kochana nie na Pani;P Marta Tusia, MK cokolwiek, bo dla mnie w blogosferze nie ma podziału na wiek - są tylko czytelnicy;))ja jeśli chodzi o ten stosik to czytałam Igrzyska i jestem ciekawa Twojej opinii;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro tak to w porządku Marto:)
      Też jestem ciekawa czy "Igrzyska" są tak fajne, jak mówią:)

      Usuń
  3. Niestety nic z tego co przedstawiłaś nie znam, ale niedługo będę miała w końcu okazję czytać "Igrzyska śmierci". Zatem miłej lektury :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 'Igrzyska Śmierci' bierz się jak najprędzej, taka książka nie może zbyt długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Igrzyska śmierci" wspominam bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję książki z serii Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik:) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Motylki sama chcę przeczytać właśnie. :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń