"Szczęściara" , nowy wygląd bloga, oraz rabat na książki z księgarni Matras do zdobycia!

Udostępnij ten post

Mam "Szczęściarę" !! :)
Co za euforia, po prostu tak bardzo się cieszę:))
I jeszcze nie dalej jak wczoraj, we wczorajszej notce wspominałam że nie kupiłam ostatnio tej książki, a teraz już ją mam w mojej skromnej biblioteczce♥
Jestem niemożliwa, jeszcze nie napisałam recenzji jednej książki, a już zabieram się za czytanie kolejnej :DD
I teraz w związku z tym, że książkę kupiłam w Matrasie, mam dla Was niespodziankę? Nie wiem za bardzo  jak mam  to nazwać, a  mianowicie że dostałam wczoraj ulotkę z rabatem 20% na zakupy w internetowej księgarni Matras. Wystarczy że:
-masz konto na http://www.matras.pl/
-chcesz dostać rabat na książki w tej właśnie księgarni
Jeśli są jacyś chętni, to potrzebują tylko numeru księgarni, i numeru paragonu, które ja mam, i mogę podać chętnej osobie:)
Ja i tak nie robię tam zakupów, a może akurat ktoś się skusi:))
 Jak to zrobić???
1. Zarejestruj się/zaloguj na matras.pl
2.Dodaj książki do koszyka
3. Wpisz w pole promocyjne numer księgarni, a następnie numer paragonu.
4. Złóż zamówienie i ciesz się lekturą.
5.Rabat dotyczy jednokrotnych zakupów na matras.pl. Jest ważny do dnia 30 lipca 2013r.

Nic za to nie chcę, jednak byłoby mi miło gdybyś zaobserwował/zaobserwowała mojego bloga, lub  skomentowała od czasu do czasu:)

I jeszcze jedna informacja, a mianowicie jak pewnie zauważyliście powstał nowy wygląd bloga.
Nie wiem jak wy, ale ja się w nim po prostu zakochałam♥ Jest cudowny:)
I tutaj chcę bardzo podziękować Klaudii z  http://onlyimagin.blogspot.com/ , która wykonała ten wygląd na moją prośbę. Jeszcze raz Ci dziękuję:))

"Szczęściara"

ulotka z rabatem(paragon w środku :))

było to dołączone do książki, używam tego jako zakładki, ale to chyba zakłada się na klamkę od drzwi xd

pierwsza strona

druga strona

10 komentarzy :

  1. Osobiście z książek mogę polecić Elif Safak "Czarne mleko" Bardzo dobra lektura :D

    Z góry przepraszam za spam, ale chciałam Cię zaprosić do polubienia nowej strony. Lubisz stare dobre polskie komedie? Tak? Wchodź, polub, dołącz do Nas! https://www.facebook.com/Odgrzane ! Liczę na Twoje wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy, właśnie nie lubie takich komedii:((
      A co książki "Czarne mleko", przeczytałam właśnie opis, i kto wie może kiedyś przeczytam:)))

      Usuń
  2. ooo A ja Ci polecem ,, Dary Anioła '' i ,, Akademia wanpirów '' <3 i obserwuje Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się z Twojej obserwacji:)
      A co do książek to "Akademia wampirów" wydaje się ciekawa, mimo iż nie przepadam za powieściami typu fantasy:)))

      Usuń
  3. Ja już ,,Szczęściarę'' mam za sobą i szalenie mi się podobała ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już teraz też ją pochłonęłam;))
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Obserwuję,bo blog jest taaaki ciekawy!
    www.olapassions.blogspot.com
    Ja też kocham czytać książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę z obserwacji:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Blog wygląda świetnie, sama też niedawno zmieniłam wygląd swojego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog też wygląda super, chociaż czytujesz nie moją tematykę:D
      pozdrawiam

      Usuń