Nicholas Sparks- "Prawdziwy cud"

Udostępnij ten post

 







Autor: Nicholas Sparks
Tytuł: "Prawdziwy cud"
Rok polskiego wydania: 2006
Czas czytania: 24-27.06.2013
Ocena: 7/10
Zdjęcie okładki pochodzi ze strony: http://www.empik.com/






      O Nicholasie Sparksie słyszałam wiele razy i to bardzo dużo dobrego. Chciałam w związku  z tym przeczytać jakąś jego książkę. No i szczęście się do mnie uśmiechnęło. Będąc na zakupach w Carrefourze, od razu powędrowałam do stoiska z książkami. Było kilka ciekawych, ale moją uwagę przyciągnęła, akurat ta książka.
Po pierwsze -nazwisko Sparks na okładce.
Po drugie- śliczna okładka. Nie mogłam( i nie mogę dalej) się na nią napatrzeć:D
I po trzecie- opis z tyłu okładki, który mnie zaciekawił.
No i nie było mocnych. Musiałam kupić tą książkę:)
     Książka opowiada o Jeremym Marsh, który z zawodu jest dziennikarzem śledczym. Przyjeżdża do Boone Creek w Karolinie Północnej, aby rozwiązać sprawę lokalnego cmentarza ponoć nawiedzonego przez duchy. Sporo czasu spędza w bibliotece, zbierając materiały dotyczące cmentarza, gdzie zaczyna fascynować się bibliotekarką Lexie Darnell .
Nic więcej nie zdradzę, powiem tylko że Jeremy przyjeżdżając do Boone Creek "przeżyje pierwszy w swoim życiu, prawdziwy cud" ...
     Jak wrażenia po lekturze?? Dość słabe. Książka była bardziej skupiona na więzi Jeremego z lokalną społecznością. oraz na jego  więzi z Lexie. Nie to że miałabym to za złe, ale w tej książce to było takie trochę masło maślane. Lexie i Jeremy raz się do siebie zbliżali, a raz oddalali i moim zdaniem to nie było fajne. Liczyłam też, że rozwiązanie zagadki cmentarza będzie bardziej fantastyczne, a nie takie oczywiste od samego początku.
    Zawiodłam się na tej książce, liczyłam na coś lepszego. To moja pierwsza książka Sparksa i na pewno nie ostatnia. W zasadzie powinnam się zniechęcić, ale nie. Postaram się przeczytać drugą część "Prawdziwego cudu" , opisującą dalsze losy Lexie i Jeremego, oraz kilka innych książek Sparksa, które mam już na oku. Nie chcę zniechęcać się do tego autora, tylko po jednej przeczytanej książce.
    Do zobaczenia przy kolejnej recenzji:*

5 komentarzy :

  1. Świetna recenzja! ;-) Ogólnie super blog! Pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśny blog,polecam wszystkim:)
    Ja mam książkę Nicholasa Sparksa "I wciąż ją kocham".
    Bardzo fajna według mnie.Może skuszę nawet na kupienie tej książki.
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "I wciąż ją kocham"- tej książki jeszcze nie czytałam, ale mam ją w planach:))

      Usuń
  3. Jak dla mnie te informacje w jaki sposób zdobyłaś książkę są zbędne. Osobiście autora uwielbiam więc na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń