Mój pierwszy stosik #1

Udostępnij ten post

Więc, tak jak w temacie-mój pierwszy stosik:)
Jak ktoś śledzi mojego drugiego bloga KLIK , to wie, że wczoraj byłam w mieście na zakupach. Więcej na ten temat na tamtym właśnie blogu, tutaj pokażę tylko moje łupy z biblioteki:))
Idąc od góry:
-Nora Roberts- "Dom na skarpie", tą książkę mam już z tydzień? Chyba gdzieś tak, i jest już przeczytana, lecz nie mam na razie weny twórczej na napisanie jej recenzji. Zdradzę tylko, że jest niesamowita. Ale nie mogłam się oprzeć, aby ją pokazać, tak więc wylądowała na stosiku:)
-Mark Peter Hughes- "Lemoniada gada"-pewnie większość z Was zna raczej film, jednak ja książkę też bardzo chciałam przeczytać, więc jest:)
-Rosie Rushton- "Wszystko o miłości"- jeszcze nie dalej jak rok temu zaczytywałam się w książkach tej autorki, i mi się podobały, ale tę książkę wzięłam tak jakby z przymusem, żaby odświeżyć sobie pamięć twórczością tej autorki.
-Arthur Conan Doyle-" Przygody Sherlocka Holmesa"- tej książki chyba nie muszę opisywać:)
-Lisi Harrison-"Wpadki i upadki"- hmm w zasadzie to nie wiem dlaczego, ją wypożyczyłam. Opis z tyłu okładki był nawet fajny, tylko teraz tak patrzę i widzę że ominęłam poprzednią część. Tak więc niefajnie, bo nie lubię czytać książek "wyciągniętych ze środka cyklu":(
-Mathilde Bonetti-"Love Factor"- wypożyczyłam bo spodobał mi się napis na okładce: "Po prostu śpiewam. Kiedy śpiewam czuję się, jakbym szła po tęczy..." I jeszcze mogę dodać że z tyłu na okładce pisze , że "powieść dla młodzieży, zainspirowana popularnym TV show X Factor.

To by było pewnie na tyle. Chciałam jeszcze tylko dodać że wszystkie książki oprócz : "Dom na skarpie" są wypożyczone z biblioteki:)) Niestety nic nie kupiłam wczoraj nowego, i czuję się okropnie, bo miałam ochotę na książkę pt. "Szczęściara", autorstwa Jill Shalvis♥
No i niestety nie kupiłam. Mam nadzieję że uda mi się to następnym razem, o ile będzie ona jeszcze dostępna:))
buziaki:*

4 komentarze :

  1. Ja także Kocham czytać ksiązki ;) bardzo mnie to wciąga ;) dodałam sie do obserwatorów ! <3

    Nominowałam Cię do The Versatile Blogger .!
    Więcej informacji u mnie: http://camilla-camilla97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku dziękuję Ci bardzo za nominację:)

      Usuń
  2. uuuu. Lubię stosiki. I nowe książki xD
    Miłego czytania Ci życzę xD
    I Zapraszam do siebie http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń