Liebster Blog Award #1

Udostępnij ten post

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Ja zostałam nominowana przez Anię z bloga http://inspiracionesxx.blogspot.com/ i bardzo jej dziękuję, tym bardziej że jest ona stałą czytelniczką mojego bloga:)

A więc:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
-Jest to mój drugi blog, z tym że w tamtym pierwszym jestem współtwórcą. Po części chciałam mieć coś własnego, z czego mogłabym być dumna, a jednocześnie połączonego z moją pasją, czyli czytaniem. I coś takiego udało mi się stworzyć. Jestem bardzo dumna z mojej perełki, jaką jest ten blog. Mam grono stałych czytelników i jestem naprawdę szczęśliwa:)
2.Jakie masz ulubione blogi?
Bardzo lubię wchodzić na blogi poświęcone modzie, urodzie i kosmetykom, oraz blogi o książkach oczywiście. Nie chcę wymieniać, każdego z osobna. Te blogi, które często komentuję i na nie zaglądam, można zaliczyć jako moje ulubione:)
3.Jakie jest Twoje hobby?
Uwielbiam czytać książki, co już wiecie, kupować i testować kosmetyki, a zwłaszcza nowe lakiery do paznokci, lubię gry i łamigłówki na myślenie.
4.Jakie strony internetowe odwiedzasz codziennie?
Moje ulubione blogi, besty, youtuba, a ostatnimi czasy zapytaj:)
5.Jak długo piszesz posta?
Hmm to zależy. Jeśli jest to recenzja to około 30 minut, jeśli notka jest o nominacjach różnego typu to też wychodzi 30 minut, dłużej jest z zapowiedziami, o czym zdążyłam się przekonać, bo trzeba poszperać na stronach wydawnictw , i znaleźć to co mnie zainteresuje:)
6.Na co zwracasz największą uwagę w zachowaniu innych?
Nie lubię jak ktoś zgrywa ważniaka, uważa się za lepszego od siebie.
Cenię sobie przelotny uśmiech nawet do nieznajomej osoby, zwykły gest pocieszenia.
7.Jakie posty najbardziej Cię interesują?
Z blogów kosmetycznych i modowych, lubię przeglądać różne inspiracje, stylizacje, i nowe nabytki, które ktoś prezentuje. Z blogów książkowych natomiast lubię stosiki, nowe nabytki książkowe i recenzje:)
No i nie mogę zapominać o konkursach:) Lubię brać w nich udział, jeśli nagrody są naprawdę fajne:)
8.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Moim marzeniem jest podróż do Hiszpanii♥ Kocham ten kraj, język i w ogóle wszystko w Hiszpanii kocham. Paryż, Wenecja- chciałabym je odwiedzić, ze względu na moją romantyczną naturę:)
No i ostatnimi czasy spodobała mi się Irlandia-kraj wróżek, elfów i magii, który pokochałam dzięki jednej z książek pewnej pisarki:)
9.Jakie jest Twoje marzenie blogowe?
Moim marzeniem jest mieć jeszcze większe grono stałych czytelników. Nie zależy mi na tym, aby mój blog był mega popularny, tylko na tym żeby ludzie naprawdę lubili go czytać.
Kolejnym takim marzeniem, jest udział w spotkaniu blogerek książkowych. Widziałam relacje kilku z nich i bardzo mi się spodobały. Chciałabym kiedyś umieścić na blogu taką fotorelację z takiego właśnie spotkania:)
I ostatnie marzenie blogowe- chciałabym nawiązać współpracę z jakimś wydawnictwem. Nie mówię tu o najbliższej przyszłości, bo nie mam jeszcze jako tako "stażu blogowego":)
A poza tym dużo czytałam wrażeń osób które nawiązały współpracę, i z niektórych wynikało, że to dużo stresu, bo trzeba zdążyć na czas z publikowaniem recenzji. Nie wiem ile w tym prawdy, bo sama nie mam jeszcze doświadczeń z recenzowaniem dla wydawnictw.
10.Co byś chciała w sobie zmienić?
Nie należę do osób, które akceptują w całości swoje ciało, swoje wady i zalety, a chciałabym.
Chciałabym schudnąć  chociaż troszkę. Chciałabym być mniej nieśmiałą i nie mieć problemów z nawiązywaniem znajomości. Chciałabym wyrosnąć z niektórych nawyków. I to chyba wszystko:)
11.Skąd czerpiesz inspiracje?
Nie za bardzo wiem, o co chodziło w tym pytaniu, i nie wiem jak sformułować moje myśli.
Może tak. Inspiracją dla mnie są blogi, na których się czasem wzoruję jako początkująca blogerka.
Moi kochani czytelnicy napędzają mnie do dalszego działania, za co bardzo im dziękuję.


Nie będę nominować tych jedenastu blogów, jeśli ktoś ma jednak ochotę śmiało może się sam nominować:)
pozdrawiam



10 komentarzy :

  1. Świetne odpowiedzi :) Na pewno będziesz miała większe grono czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie bloggerek samemu warto zorganizować, jak nie ma w okolicy i zebrać grupkę chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie masz rację, tylko mój wiek niestety staje na przeszkodzie:(

      Usuń
  3. Całkiem fajne pytania dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję:)
      mi też się spodobały

      Usuń
  4. Jakbym czytała o sobie :) Też uwielbiam przeglądać inspiracje z blogów modowych i tak jak Ty uwielbiam lakiery do paznokci! :) Livresland.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje i odpowiedzi naprawdę mi się podobały, a akceptacja samego siebie jest naprawdę ważna! dlatego próbuj;)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń