Jill Shalvis- "Szczęściara"

Udostępnij ten post

    




Autor: Jill Shalvis
Tytuł: "Szczęściara"
Rok polskiego wydania: 2013
Czas czytania: 09-11.07.2013
Ocena: 9/10
Zdjęcie okładki pochodzi ze strony: http://lubimyczytac.pl/








     
    Mallory Quinn jest miejscową siostrą miłosierdzia. Pracuje w szpitalu jako pielęgniarka, zawsze gotowa pomóc potrzebującemu, a w  rodzinie pełni rolę mediatora. Nic dziwnego że mieszkańcy Lucky Harbor uważają ją za grzeczną dziewczynkę. Mallory jednak ma dość takiego życia. Pragnie zrobić coś szalonego, coś całkiem niezgodnego z  jej obrazem utrwalonym przez lata w  miasteczku.
Czymś takim wydaje się jej znajomość z Panem Nieodpowiednim.
Ty Garrison wyraźnie daje jej do zrozumienia, że w Lucky Harbor jest tylko przejazdem, co całkowicie odpowiada Mallory. Gotowa i nastawiona na przelotny romans dziewczyna, nawet nie podejrzewa, że znajomość ta przerodzi się w coś poważniejszego, a Ty zostanie w miasteczku na dłużej...
    Byłam  nastawiona na miłą, zabawną lekturkę, i nie zawiodłam się. "Szczęściara" to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki i na pewno nie ostatnie.
Książka utrzymana jest w miłym, przyjaznym tonie, pełna zabawnych dialogów i zwrotów akcji.
Już od pierwszych stron pokochałam książkę, a w każdym z głównych bohaterów znalazłam cechy odzwierciedlające moją osobę.
Bardzo śmieszyły mnie sceny z Facebookiem i Lucille, oraz mądrości  czokoholiczek:)

Czekolada jest tańsza niż terapeuta, i  nie trzeba się z nią wcześniej umawiać.

Czokoholiczki to Mallory i jej dwie przyaciółki- Amy i Grace, połączone miłością do czekolady i nie tylko:)

Nie ma nic lepszego niż dobry przyjaciel. Chyba że dobry przyjaciel z czekoladą.


Książkę oceniam bardzo pozytywnie, nie mogę już doczekać się spotkania z resztą bohaterów.
Teraz tylko czekać jak pojawią się w wersji po polsku:)
Książkę polecam każdemu, kto ma ochotę na coś lekkiego i przyjemnego, każdemu kto lubi romanse, oraz każdemu innemu zainteresowanemu:)

10 komentarzy :

  1. Oooo :D ta ksiązka wydaje się faajna ;) Kocham ksiązki wiec pewnie przeczytam :* Uwielbiam Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wpadam czasami na twojego bloga i stwierdzam , ze tęsknie za czytaniem . Ale niestety nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz pewnie inne zajęcia i pasje:)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie ^^

    piszemypiszemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tekst jest świetny i taki prawdziwy;PPDDD: Czekolada jest tańsza niż terapeuta, i nie trzeba się z nią wcześniej umawiać. A książka wydaje się świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      no, tak książka jest naprawdę niezła:D

      Usuń
  5. Hej :) Otagowałam Cię w moim poście . Jeśli tego nie lbisz to bardzo przepraszam i rposzę o pominięcie .
    Więcej na : inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no coś ty, chętnie się pobawię w takie coś:D

      Usuń