Od czegoś trzeba zacząć:))

Udostępnij ten post

Więc od czegoś trzeba zacząć:P
Wiecie już że mam na imię Dominika.
Wiecie też że to mój ostatni rok nauki w gimnazjum.
Wiecie że prowadzę już jednego bloga,a mianowicie KLIK
To jest mój drugi blog.
Na pierwszym jestem współautorką i piszę o moim codziennym życiu.
Ten blog prowadzić będę sama.
Jak wiecie, albo się domyślacie moją wielką życiową pasją są książki.
Kocham czytać i już:))
I to chyba od zawsze, albo przynajmniej odkąd pamiętam:)))
Postanowiłam założyć bloga, na którym mogę się podzielić moją pasją z innymi.
Na którym mogę zachęcać ludzi do czytania książek.
Na którym będę recenzować książki które przeczytam.
Nie obiecuję, że będę wzorową bloggerką, bo takich raczej nie ma.
Moje recenzje nie będą idealne, bo takich nie ma.
A już na pewno nie na początku recenzowania:))
Tak więc mam nadzieję, że Was nie zawiodę, że będę wytrwała w recenzowaniu i prowadzeniu bloga.
Na pewno nie zaprzestanę czytać,ale różnie to jest z recenzjami, nie zawsze ma się czas, ochotę i wenę na napisanie recenzji.
Być może kiedyś w dalekiej przyszłości, będę mogła nawiązać współpracę z wydawnictwami, i będę mogła dla nich recenzować??
Kto wie.....

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz